Медіа
Перегляди: 1995
1 жовтня 2012

Рейтинг Королевській малюють "липові" фірми

Таку думку під час прес-конференції висловив завідувач відділу соціологічно-політичних процесів Інституту соціології НАУ Олександр Вишняк. «Зараз в Україні не так багато «липової» соціології, як це було під час 2006-2007 років», - сказав він. В той же час, за його словами, ті соціологічні фірми-одноденки, які нині є, переважно виходять з єдиним гаслом «попит на третю силу». «Це свідчить про те, що весь цей процес робиться в одному місці», - сказав О.Вишняк. Крім того, за його словами, інформація від цих так званих «соціологічних фірм» розповсюджується на владних телеканалах, а також 3-4 Інтернет-ресурсах». Він зауважив, що, зазвичай, в опитуваннях таких фірм завищується рейтинг партії «Україна – вперед!». «Кому це вигідно? Це можуть робити тільки Адміністрація Президента. Незважаючи на те, що в усіх опитуваннях підвищується рейтинг Королевської, штаб Королевської немає такого впливу на ЗМІ», - сказав О.Вишняк.

УНІАН
 

Останні новини з категорії Медіа

DIF LIVE discussion — про «новий “мирний” план» Трампа, тиск на Україну та вигоду для Росії – Тарас Жовтенко та Марія Золкіна

Аналітики Фонду «Демократичні ініціативи» обговорили суперечливі «28 пунктів» нового «мирного плану» та їхній потенційний вплив на перебіг р...
27 листопада 2025

Путін відкриває другий фронт? Розбираємось в гібридних операціях Кремля проти східного флангу НАТО

Тарас Жовтенко пояснює, чому після візиту Путіна до Китаю Кремль активізував гібридні атаки проти східного флангу НАТО
13 листопада 2025

Миротворець року без Нобеля? Аналізуємо зусилля американського президента

Тарас Жовтенко аналізує миротворчі зусилля Дональда Трампа, його роль у російсько-українській війні та вплив на світову політику
30 жовтня 2025

Чи готове НАТО до відсічі російським провокаціям?

У черговому випуску подкасту «Червона лінія» безпековий аналітик Фонду «Демократичні ініціативи» Тарас Жовтенко коментує останні гібридні п...
14 жовтня 2025