Медіа
Перегляди: 3136
25 червня 2021

Урок №7. Як привернути увагу ЗМІ

«Якщо вас немає в телевізорі – значить вас немає», – цю, вже крилату, фразу  Ірини Бекешкіної особливо корисно «взяти на озброєння» початківцям з публічності та комунікацій – активістам ГО, експертам та аналітикам, депутатам та й взагалі амбіційним людям. Як створити інформаційний привід, щоб привернути увагу засобів масової інформації?  Якою має бути послідовність дій для проведення публічного заходу, враховуючи час, місце, учасників й який сценарій краще спрацює? Які матеріали потрібно підготувати, щоб захід отримав якнайбільший розголос?

Про це детальніше в черговому відеоуроці від Юрія Горбаня.      

Останні новини з категорії Медіа

Слуги побачили, чого вони варті! Протести показали, хто є хто – Олексій Гарань

Політолог Олексій Гарань в інтерв’ю пояснив причини падіння довіри до Зеленського та підтримки протестувальників
8 серпня 2025

Як Ірано-Ізраїльський конфлікт змінює міжнародну безпеку?

Тарас Жовтенко в черговому випуску подкасту «Красная лінія» аналізує 12-денний гострий воєнний конфлікт між Іраном та Ізраїлем, на боці яко...
25 липня 2025

Чому саміт НАТО В Гаазі вважають одним із найскладніших?

Саміт НАТО в Гаазі міг бути провальним для України, але в результаті не все так погано, стверджує Тарас Жовтенко. Більше дивіться у нашому...
9 липня 2025

«Ми маємо думати насамперед про фронт, а не про те, хто переможе на наступних виборах», – професор Могилянки Олексій Гарань

Олексій Гарань аналізує політичну динаміку в Україні - від закулісної підготовки до виборів до ризиків передчасної політизації суспільства п...
9 липня 2025